Úvod :: Ranní období :: Pěstování pověsti :: Pozdější roky :: Dědictví :: Hudební zájmy :: Vyznamenání a ocenění :: Orchestrální díla

 
  Pozdější roky

Během první světové války jeho hudbu začali vypadnout z módy. Válka byla převrátí jeho svět a jeho doba. On sám vyrostl nenávidět své 'okázalost a Circumstance' březen č.1 s populární melodie (označené jako 'Země naděje a slávy', když se slova byly přidány později), který se cítil byla podána do šovinistický písně, které nejsou v souladu s tragické ztráty na životech ve válce. Po smrti jeho manželky v roce 1920, osamělost a klesajícím zájmem o jeho umění pěstovat trochu v cestě nových děl význam. Krátce před smrtí mu ji složil elegický Violoncellový koncert, často označován jako jeho poslední veledílo. To byl jeden z pozdní cluster složený z děl, zatímco on žil mezi 1917 a 1921 na 'Brinkwells', dům nedaleko Fittleworth v Sussexu, které měl pronajaté od malíře Rex Vicat Cole.
Elgar žil ve vesnici Kempsey, Worcestershire 1923 - 1927. Právě během této doby několik týdnů před představením své říše březen a osm písní krojích z říše za 1924 britského impéria Výstava, že byla podána Master of the Kings Musick.

Byl to první skladatel provést rozsáhlé záznamy své vlastní skladby. V Gramofonové firmy zaznamenávají mnohem jeho hudbu akusticky z roku 1914 a poté začala série elektrických nahrávek v roce 1926, která pokračovala až do roku 1933, včetně jeho Variace Enigma, Falstaff, první a druhá symfonie, jeho koncertů pro housle a violoncello, všechny z pompa a Circumstance pochody a jiné orchestrální práce. Část z 1927 zkouška z druhé symfonie s London Symphony Orchestra byl také zaznamenán a později vydán.

V listopadu 1931, Elgar byl natočený podle Pathé a aktuality znázorňující nahrávku zasedání okázalost a Circumstance března č. 1 na otevření slavné Abbey Road Studios v Londýně. Obecně se ví, že je jen přežívající zvukový film Elgar, který krátkou poznámku před prováděním London Symphony Orchestra, v němž žádá, aby hudebníci "hrát tuto melodii, jako by jste nikdy neslyšeli, že předtím." Tichý filmy skladatel rovněž přežil.

V záznamu z 1932 Koncert pro housle, stárnutí skladatel spolupracoval s americkou houslista Yehudi Menuhin, který byl pak jen 16 let, ale dobře spolupracovaly a Menuhina vřele připomněl jeho spojení se skladatelem roky později, kdy účinkoval na koncertu s v San Francisco Symphony. Menuhina později provedl zadání-vítězný nahrávání Elgar Koncert pro violoncello s cellista Julian Lloyd Webber a mnoho z hlavních orchestrální hudba. Elgar se nahrávky obvykle obsaženy tyto orchestry jako je London Symphony Orchestra, Royal Albert Hall Orchestra (které v roce 1928 vrátil na své dřívější název, New Symphony Orchestra) a v roce 1933, nově-založil Londýn filharmonický orchestr. Elgar jeho nahrávky byly vydány na 78-rpm disky jak HMV a RCA Victor. V pozdějších letech, EMI znovu vydal nahrávky na LP a CD. Ve svých pozdějších letech, Elgar befriended mladé dirigenty, jako Adrian Boult a Malcolm Sargent, který prosazuje své hudbě, když byl z módy.

Na konci svého života Elgar začal pracovat na opeře, španělské Lady, a přijaté provize od BBC sestavit třetí symfonie. His final illness prevented their completion. Jeho konečné nemoci zabránit jejich dokončení. Do čtyř měsíců, další dva velké anglické skladatelů - Gustav Holst a Frederick Delius - byli také mrtví.

 
   

 ARR tíDží for LuKa © 2009